Der er begyndt at tikke mails ind hos alle i område 1 omkring aktivering af deres nye internetforbindelse:
Fibia tilbyder teknikerhjælp i K&L's skurvogn ved genbrugspladsen i Skytte, hver mandag fra kl. 07:30-08:30. K&L omdeler ligeledes sedler herom til kunderne efterhånden som de har været og installere i husene. Har man ikke mulighed for at møde op, er Fibia kundecenter altid klar til at hjælpe på tlf. 7029 2444.
Kunder i Område 2+3+4+5 idriftsættes løbende i takt med K&L monterer CPE i boligerne fra december til juni måned jf. gældende tidsplan.
Kort FAQ: (svar fra fibia)
Hvorfor får jeg mail om TV?
Web-tv er standardprodukt til alle kunder med Waoo fiberbredbånd så de fx har mulighed for at leje film på Waoo bio. De mails kunder modtager er automatisk genereret af vores system.
www.waoo.dk/forening/tv/web-tv
Jeg vil gerne bruge min router uden smart wifi
WiFi i CPE (boksen red.) er som default slukket i CPE når man bestiller produkter med smart WiFi herunder 300/300. Ellers vil de forstyrre hinanden, så det er som det skal være. Ønsker man ikke bruge smart WiFi, skal man kontakte Fibia support og bede dem tænde for WiFi i CPE.