Aktiviteter for seniorer (60+) boende i Godthåbsparken
Er du 60+ og har tid til overs? – Så er Seniorklubben Godthåbsparken måske noget for dig.
Seniorklubben Godthåbsparken blev stiftet 17. juni 1994 – dengang under navnet ældregruppen Godthåbsparken.
Seniorklubbens formål er at varetage fælles interesser for de beboere i Godthåbsparken, der er fyldt 60 år.
Seniorklubben arrangerer hvert år ca. 9 arrangementer for medlemmerne.
Heraf tre faste:
Julefrokosten første uge i december
Formandens Nytårskur på Cecilies i Herlev med minigolf i januar
Generalforsamlingen i april.
Derudover tilbyder vi 6 oplevelser til forskellige kulturelle begivenheder.
I 2025 kunne vi f.eks. tilbyde ture til Thorvaldsens Museum
Diesel House (tidligere HC Ørstedsværket)
Nordisk Film
Bispebjerg Kirkegård
Frihedsmuseet
Medicinsk Museion
Foredrag om Demens.
I 2026 forventer vi at udbyde følgende ture:
Januar: Cecilie
Februar: Arbejdermuseet
Marts: Holmens Kirke
April: Generalforsamling
Maj: Dragør Museum
August: Cisternerne i Søndermarken
September: Carlsberg Byen
Oktober: Nivågård eller Ordrupgård
December: Julefrokost Felix
Langt de fleste af turene afsluttes med fællesspisning. Så længe økonomien i foreningen tillader det, betaler foreningen et tilskud til turene til medlemmer, mens gæster, der ikke er medlemmer, betaler fuld pris.
Medlemskab koster i kontingent p.t. 100 kr. om året pr. person.
Kontaktperson: Kirsten Kjersgaard (Formand),
Skyttehusene 33, 2620 Albertslund.
Tlf.: 42 30 33 58
E. mail: kd.liameobfsctd-346577@renleom
Find os på Facebook under: Godthåbsparkens Seniorklub
Med venlig hilsen
Ældreklubbens Bestyrelsen