Seniorklubben

Aktiviteter for seniorer (60+) boende i Godthåbsparken

Er du 60+ og har tid til overs?  –  Så er Seniorklubben Godthåbsparken måske noget for dig.

Seniorklubben Godthåbsparken blev stiftet 17. juni 1994 – dengang under navnet ældregruppen Godthåbsparken.
Seniorklubbens formål er at varetage fælles interesser for de beboere i Godthåbsparken, der er fyldt 60 år.
Seniorklubben arrangerer hvert år ca. 9 arrangementer for medlemmerne.

Heraf tre faste:

  • Julefrokosten første uge i december
  • Formandens Nytårskur på Cecilies i Herlev med minigolf i januar
  • Generalforsamlingen i april.

Derudover tilbyder vi 6 oplevelser til forskellige kulturelle begivenheder.

I 2025 kunne vi f.eks. tilbyde ture til Thorvaldsens Museum

  • Diesel House (tidligere HC Ørstedsværket)
  • Nordisk Film
  • Bispebjerg Kirkegård
  • Frihedsmuseet
  • Medicinsk Museion
  • Foredrag om Demens.

I 2026 forventer vi at udbyde følgende ture:

  • Januar: Cecilie
  • Februar: Arbejdermuseet
  • Marts: Holmens Kirke
  • April: Generalforsamling
  • Maj: Dragør Museum
  • August: Cisternerne i Søndermarken
  • September: Carlsberg Byen
  • Oktober: Nivågård eller Ordrupgård
  • December: Julefrokost Felix

Langt de fleste af turene afsluttes med fællesspisning. Så længe økonomien i foreningen tillader det, betaler foreningen et tilskud til turene til medlemmer, mens gæster, der ikke er medlemmer, betaler fuld pris.

Medlemskab koster i kontingent p.t. 100 kr. om året pr. person.

Kontaktperson: Kirsten Kjersgaard (Formand),
Skyttehusene 33, 2620 Albertslund.
Tlf.: 42 30 33 58
E. mail: kd.liameobfsctd-346577@renleom
Find os på Facebook under: Godthåbsparkens Seniorklub
Med venlig hilsen
Ældreklubbens Bestyrelsen

Scroll to Top