Først og fremmest et kæmpe stort tillykke til alle jer, der er blevet studenter. Det er en stor milepæl, som selvfølgelig skal fejres, og det ønsker vi alle, at I får mulighed for.
Desværre er vi nødt til at reagere på den adfærd, der fandt sted i Skyttehusene tidligere i dag. Der blev hoppet op på svømmebadets tage, og der blev affyret batteri og andet fyrværkeri direkte ned på et tag med tagpap. Det er en meget farlig handling, som kunne have fået alvorlige konsekvenser.
Samtidig var der flere børn og unge i svømmebadet, som blev forskrækkede og utrygge på grund af episoden. Det er ikke den oplevelse de skal have.
Vi vil derfor kraftigt opfordre alle til at fejre med omtanke og respekt for både omgivelserne og de mennesker, der bor og færdes i området. Der er plads til glæde og fest, men det skal ske inden for rimelighedens grænser.
@
Vi vil samtidig bede jer, der afholder studenterfester, om at tage ansvar for oprydningen efterfølgende. Konfetti, affyret fyrværkeri, flasker, dåser og andet affald skal samles op. De områder, der flere steder er blevet efterladt, er ganske enkelt ikke i orden.
På forhånd tak for forståelsen og for at hjælpe med at passe godt på vores fælles område.
Bestyrelsen i Godthåbsparken
... Læs mereLæs mindre
21 timer siden
Svømmebadet er åbent igen!
Klorpumperne kører derud af og svømmebadet er igen åbent.
Nyd vejret!
... Læs mereLæs mindre
2 dage siden
Svømmebadet er desværre lukket resten af dagen og i morgen indtil andet er meldt ud. Klorpumperne er desværre gået i strejke, vi for besøg af tekniker i morgen tidlig. Vi melder ud hurtigst muligt
... Læs mereLæs mindre
3 dage siden
Kontoret holder lukket resten af ugen grundet sygdom.
Henvendelser vil blive besvaret hurtigst muligt, når vi er tilbage. Vi beklager de gener, dette måtte medføre, og takker for jeres forståelse.
Ved akutte problemer, såsom stoppet faldstamme i rækken eller opstigende grundvand, kan akuttelefonen benyttes.
Med venlig hilsen
Kontoret
... Læs mereLæs mindre
1 uge siden
Udvidet åbningstid for morgensvømning.
På grund af den stigende interesse for morgensvømning udvider vi åbningstiden.
Ny åbningstid:
Kl. 07.00 – 10.00
Vi vil samtidig gøre opmærksom på, at morgensvømning foregår uden livredder og derfor kun er tilladt for personer over 18 år.
Aldersgrænsen gælder uden undtagelse, også selvom man følges med forældre eller andre voksne.
Vi håber, at de udvidede åbningstider vil give endnu flere mulighed for at starte
dagen med en svømmetur. 🏊♂️
... Læs mereLæs mindre
2 uger siden
0 CommentsKommenter på Facebook