.
Snerydning i godthåbsparken
For at sikre at stierne generelt er fremkommelige for kommunens skraldefolk, vil grundejerforeningen
fremadrettet snerydde og salte alle områder i Godthåbsparken.
Der gøres opmærksom på
Det er stadig grundejerens ansvar at rydde og salte FORAN og PÅ ens egen matrikel, så skralde folkene kan
få hentet beholderne.
Den snerydning som grundejerforeningen laver, er kun for at hjælpe med at holde et snefrit spor på stien, så
skralde folkene kan komme frem foran rækkerne.
Snerydning og saltning af hele godthåbsparken
Snerydning og saltning af hele godthåbsparken tager flere timer.
Derfor rydder gårdmændene først de veje, hvor skraldet skal tømmes samme dag.
Man vil derfor opleve, at sneen bliver ryddet på forskellige tidspunkter fra gang til gang.
Ved nedbrud eller sygdom vil dette blive meldt ud på facebook opslagstavlen.